Garantie en reparatie | Profilec.be
Inloggen
Winkelmandje

Garantie en reparatie

Herstellen

We houden het graag eenvoudig bij PROFILEC: jouw persoonlijke vakman herstelt jouw toestel binnen of buiten garantie, in de winkel of bij je thuis (procedures kunnen verschillen volgens productcategorie of per fabrikant).

We maken het graag persoonlijk bij PROFILEC: contacteer jouw vakman en hij bekijkt en bespreekt met jou hoe je zo snel mogelijk opnieuw van je toestel kan genieten. Geen ingewikkelde procedures en geen callcenter: je vakman staat klaar voor jou!


 

Mijn toestel is defect en het valt onder garantie

Jouw vakman biedt je altijd de wettelijke garantie van 2 jaar op jouw toestel.



Is jouw toestel defect binnen de termijn van 2 jaar?

Dan is de herstelling gratis indien het defect binnen de garantievoorwaarden valt.

Bel je vakman, mail of spring eens binnen in je winkel om jouw toestel te laten herstellen.

Jij en je vakman bekijken of je toestel nog te herstellen valt, jullie bekijken de herstellingstermijn en wanneer je je toestel terug kan afhalen of misschien kan het wel gewoon terug opgestuurd worden. PROFILEC heeft een eigen hersteldienst. Dit betekent dus dat hij of zij ook de herstelling zelf kan uitvoeren of bij je thuis kan komen uitvoeren als dat nodig is. Grote of moeilijk te verplaatsen toestellen (grote huishoud toestellen of grote TV-toestellen) kunnen bijvoorbeeld na afspraak thuis gerepareerd worden.


 

Mijn toestel is defect en valt niet meer onder garantie.

Niet erg! Ook hiervoor kan je terecht bij jouw persoonlijke vakman bij jou in de buurt. Bespreek samen met hem of haar (het is immers jouw persoonlijke technicus) welke herstellingen er nodig zijn en bekijk de prijsofferte. Maak een afspraak wanneer dat het beste uitkomt, je vakman is ook beschikbaar na het werk of op zaterdag.


 

Ik moet mijn toestel voor een langere tijd missen.

In bepaalde gevallen moet je wat langer wachten op je toestel, in de mate van het mogelijke geeft jouw vakman je dan een gratis vervangingstoestel.


 

Mijn toestel kan toch niet meer hersteld worden.

Kan jouw toestel door omstandigheden toch niet hersteld worden? Bekijk dan samen met je vakman wat het beste alternatief is.


 

Mijn toestel is defect bij levering

Het komt niet vaak voor, maar contacteer meteen je vakman als je toestel defect is bij levering*. Accessoires worden over het algemeen onmiddellijk omgeruild, voor toestellen passen we de juiste procedure toe. (*) op uitzondering van bepaalde productgroepen – informeer hiervoor bij uw vakman.


 

Ik wil zeker zijn van een gratis herstelling, ook na 2 jaar

Om zeker te zijn dat je toestel ook gratis hersteld wordt na de wettelijke garantieperiode van 2 jaar, kan je kiezen voor een Care Plan. Verleng je waarborg tot 5 jaar voor electro toestellen en tot 3 jaar voor GSM, tablet en IT.

Wat vinden onze klanten

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen